رئیس کمیسیون شوراهای مجلس: اغتشاشاگران پس از ناکامی در آشوب‌ها به رفتارهای دیکتاتوری رو آورده‌اند-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس: اغتشاشاگران پس از ناکامی در آشوب‌ها به رفتارهای دیکتاتوری رو آورده‌اند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اغتشاش‌گران پس از ناکامی در اغتشاشات به تهدید مردم به ویژه بازاریان و دیگر رفتارهای دیکتاتوری روی آورده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۵۱۲۷

به گزارش راهبرد معاثر؛ محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای تهدیدآمیز و دیکتاتورمآبانه عوامل دشمن در جامعه گفت: دشمن با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اغتشاشات هفته‌های اخیر کشور را هدایت می‌کردند و سعی در به آشوب کشیدن کشور ما داشتند.

 

وی افزود: پس از ناکامی دشمن و اغتشاشگران در اغتشاشات، آنها روی به تهدید مردم به ویژه بازاریان و رفتارهای دیکتاتوری دیگر آورده‌اند تا با ایجاد رعب و وحشت به اهداف شوم خود برسند و این گونه القا کنند که بازار در اعتصاب است.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: اراذل و اوباش مزدور دشمن با تهدید بازاریان و تخریب مغازه‌های آنها سعی در به تعطیلی کشاندن بازار در شهرهای مختلف دارند و وقتی کسبه برای جلوگیری از آسیب و خسارت درب مغازه را می‌بندد، آنها واقعیت ماجرا را این گونه انعکاس می‌دهند که بازار در اعتصاب است.

 

جوکار خاطرنشان کرد: دشمنان ما در حالی دم از آزادی می‌زنند که با آتش زدن و تهدید مردم موجب ایجاد وحشت می‌شوند و در حالی خود را حامی حقوق زنان معرفی می‌کنند که نگاه ابزاری به بانوان دارند.

 

وی افزود: دشمنان ما جاسوس‌ها و اراذل و اوباش را آزادیخواه معرفی می‌کنند و مردم آزادیخواه را دیکتاتور و با وجودی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند، رفتارهایی دیکتاتورمآبانه را از آنها مشاهده می‌کنیم.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: دشمنان ما می‌خواهند تا ایران را مانند سوریه و عراق به آشوب بکشند و به میدان جنگ تبدیل کنند، اما مردم ایران هوشمندانه می‌دانند که دشمن هیچ‌گاه خیرخواه آنها نیست و فریب دشمن را نمی‌خورند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده